Forældremøde 11 maj 1980

Forældredagen den 11. maj 1980

Forældrene begyndte at ankomme ved 16 tiden. I spisesalen bød Skovgaard velkommen, herefter blev der serveret kaffe og wienerbrød.

Efter kaffen var der bokseopvisning i spisesalen og i gymnastiksalen var der opvisning af selvforsvar og gymnastik.

Forældrene blev herefter vist ned til den næsten færdige feltbane, hvor et hold elever demonstrerede hvorledes man gennemløber sådan en.
Der var spisning kl. 18.00 - højt belagt smørrebrød. Forældrene betale 15,- kr., men så fik de også alt det, de kunne spise!
Der kunne købes øl og sodavand til maden.

Efter spisningen var der revy i gymnastiksalen, - det var skolens dramahold, der opførte den.
Det blev en kæmpesucces!
Da revyen var færdig var der mulighed for at gå ned på bålpladsen, eller på (JEG) Kollegiet - alt efter hvad man havde lyst til.

Til slut kunne forældrene aflægge besøg på vores diskotek.

Ved 21-tiden brød de første forældre op, og det hele ebbede stille og roligt ud af sig selv.

Claus, Dunlop, Pølle & Tykke.

Jyderup Erhvervsrettede Grundskoles skoleblad Krudtuglen nr. 9 år 1". Tryk U-BIX/JEG

Sidst opdateret 2. november 2014